tirsdag 1. januar 2013

Godt Nytt Hundeår :)

 
Håper alle har hatt eit fint 2012, vi har i allefall det med mykje hundekurs: bronsemerkekurs, LP, AG, blodspor og Amokk. Litt utstillinger har vi fått tid til også, med litt varierandes resultat, gjennomsnitte var vel excellent ;)  Fekk aldri tatt siste certet, så han må nok i ringen i år også- allereide sett meg ut ein del utstillinger, så får vi sjå kva vi tek oss tid og råd til :) 

 
 
Vil gjerne kome me litt tips ang nyttår.  I fjor va Miko veldig stressa, ville ikkje ha tyggebein og gjekk berre og trakka og ikkje fann roa.  Denne gongen begynte eg treninga tidleg i desember : plugga i Adaptilen på rommet dei ligger på når eg er på jobb.  Begynte også med iHarmoni (for å sjekke om d virka) og satte på lydtreningscd.  Hadde ei pause med iHarmoni og begynte på att i jula, samt at eg skrudde opp volumet på cden kvar dag.  Ingen reaksjon!!
 
På nyttårsaftan fekk alle 3 hundane kvar sin langtur - viktig å slite ut eiger også ;p  Miko får litt meir "friheit" i band når eg kun går me han, så valgte å gjer d slik.  Han brydde seg ikkje om den enkelte rakett som begynte å fyke i lufta rett etter mørkets frambrudd.  Åt middag med foreldra mine og dei har 3 store vindu på stua, han vart straks stressa der, så vart en kjapp middag :p  Heime att sov han heilt til det virkelig tok laust kvart på tolv ( da hadde raketth#%&#% vart sidan 1730 den dagen)  fekk seg eit godt tyggebein og slappa av :) suksess!!!  Spraya også rommet me dap-spray og laga klart eit skjerf just  in case :)  Når tyggebeinet var vekke, så fekk han vom&hundemat bløytt i vatn i ei labyrintskål.  Han brukar då lang tid på å få i seg maten, så når skåla var slikka heilt rein, slutta dei verste rakettane også              

 Kamots og Miko har også fått seg ein lisjebror - en korthåra collie fra Sverige :) Fann ut eg måtte ha meg ein LP-hund.  Sjølv om Miko er veldig kjekk å trene med når han er PÅ, så vil eg ha en litt meir "stabil" hund, ikkje en som seier: nei, i dag gidd ej ikkje!!  Har sagt eg skal prøve Miko i kl.1 en gong til, får sjå kor mykje trening vi får til først.  Blir uansett ikkje før til hausten ;)
Miko var årets nisse - litt sånn ka- du- drive- på- me- no- då- blikk



 kjekt me en lisjebror.  Ette 2 daga va han godtatt av Miko ( Kamots brukte enda lenger tid denne gongen, trur d gjekk i allefall 1 mnd. før han kunne sjå/vere borti han)  Herja godt i lag disse to :)
 Litt LP-trening i haust - her he han nettopp fått belønninga si!!



 Miko e so kjekk å jobbe me når han e PÅ :D



Ønsker alle eit godt nytt (hunde)år med nye opplevelser med dei 4-beinte :D 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar