mandag 13. desember 2010

Husrein inne og ute!




Miko har blitt heilt husrein inne og i dag når vi var ute og gjekk tur, skjedde d noke morsomt: Han hadde gjort fra seg og eg sto og fomla etter pose da han begynte å vise stor interesse for avføringa si. Først trudde eg at han sto og åt på den, men neida, han holdt på å skuffe snø over med snuten sin!! Blei berre ståandes og observere og måtte grave fram bæsjen ettepå for å plukke den opp;p Er det fleire som har opplevd dette??? Eg har hatt hunder siste 16 åra og aldri vore borti sånnt før;)
Måtte berre legge ved eit "gammalt" bilde av Miko og Kamots som kontrast til dei to no;)

Elles so veks Miko, i allefall i breidda;p han er no 23 kg og stor matlyst. Han sluker fortsatt heile handa når han skal ta i mot go'bit, så om du Beathe el. noken andre har tips om korleis eg kan få han til å ta go'biten litt roligare så hadde fingrane mine vorte takknemelige for det;p




Han har også felt alle tennene sine, så no er eg spent på om han får fullt tannsett eller ikkje:)



1 kommentar:

  1. har ikkje hørt om en hund som dekker til avføringen sin slik som det..morsomt :)

    Du får trene på ta imot rolig. Holde godbiten fast og presentere den for han, om han glefser etter den fjern hånda. Repeter. Etterhvert vil du nok se at han blir mer og mer forsiktig. Viktig at du har en godbit som du kan holde hardt så han ikke kan snappe den når han er uforsiktig.

    SvarSlett