fredag 18. juni 2010

Dag 56 - rommet er vasket og kassa leita fram

Rommet er vasket og gjort klart til fødselen. Kassa er hentet frem og sprita etter alle kunstens regler. Skal ikke ha noen baselusker som kan kravle over på de nyfødte :)

Anaya har idag bare lagt i buret på gangen, lite villig til gå ut å tisse eller være sammen med oss andre. Så nå merker hun nok at det nærmer seg noe. Har ennå god matlyst og tempen er på 37,7 jevnt så det drøyer nok noen dager ennå. Godt er det. Er en uke til termin så de små kan godt få vokse seg ennå litt større. Nå kan det skje når som helst og de små vil nok overleve. Men hver dag til de får i magen er positivt så dem er enda litt større og klar for å komme til verden :)

Jeg har selvsagt fått influense, og ligger rett ut. Typisk! Tror ikke det har vært en fødsel her uten at jeg er syk. Satser på jeg blir fort frisk så jeg kan ta meg av Anaya og de små =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar