lørdag 26. juni 2010

Første døgnet



Flere bilder på hver valp finnes i fanene på bloggen og bilder fra fødsel

Jeg var helt skutt i gårkveld, og det var utrolig godt å legge seg! Selv om det var på ei feltseng like ved valpekassa. Har sove som en stein mellom de gangene jeg har vært oppe sjekka valpene. Hadde sove en times tid da Anaya kom å ville ut, så var det kle på seg å gå ut i kulden. Ja,for selv om vi skriver slutten av Juni så er det kaldt ute!
Sovna momentant etter jeg hadde kikka til at hun og de små la seg godt til rette. Hadde alarm på mobilen hver andre time, men våkna av meg selv en halvtime før den ringte hver gang. Har vært en del piping i kassa i natt, tror ikke Anaya har fått skikkelig med melk før nå. Dem har ikke vært for varm å ikke for kald. Skrudde av varmelampa da Anaya ikke trivdes med varmen derfra. Men valpene har hverandre og mor, så dem har ikke hatt det kaldt.

Først nå syns jeg at det er helt stilt, har ikke hørt dem på halvannen time. Når jeg kikker inn, ligger Anaya og sover, de små suger jevnt og trutt. Skal veie dem i løpet av dagen for å se om dem har tapt mye vekt.








Mamma ordner med kylling og havresuppe til den fødende! Her er det oppvartning

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar