torsdag 24. juni 2010

liten oppdatering

Siden isted har det igjen endret seg. Jeg har prøvd fått meg et par timer på øyet med tanke på at det kan bli ei lang natt. Men nå har Anaya vært langt annet enn rolig. Jeg skulle sove før idag mens hun sov, men mye som måtte gjøres ferdig på jobb siden jeg såg at jeg mest trolig ikke var tilgjengelig imorgen. Glad jeg jobber hjemmefra så jeg har full oversikt over Anaya og nå etterhvert valpene :)
Siden klokken 17 når jeg la meg til har det vært en del pesing og sleiking. Slikka seg mye bak. Noe ei tispe vil gjøre når det er ubehag.
Klokka 19 var jeg lei av å ligge halvsove å våkne i ett sett, tok tempen på henne den va 37,4. Før jeg la meg til å sove var den 37,0. Jeg vet ikke om den nå er på vei opp eller om den driver svinger ennå, men hun er tydligere mer utilpass og i en oppblokkingsfase nå enn tidligere idag.
Jeg tok henne med ut en tur, hun var ikke så gira på være ute, ville inne å i buret som jeg har lukket og låst. Derfor gravde hun seg fint en plass på puta under trappa. Der ligger hun småsyter litt.
Har åpnet døra til valperommet, men får nå så er hun ikke interessert i ligge der. Jeg vet det kommer når valpene er der, da vil hun ikke vike en tomme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar