søndag 27. juni 2010

Første døgnet 2


Alle valpene er nå et døgn gamle. Dem er bare så skjønne! Jeg kan sitte se på dem i evigheter! Jeg vil _IKKE_ at noen av dem skal flytte om 8 uker. 8 uker er alt for kort tid :(  Skulle ønske alle kunne bo her for alltid! Men jeg vet dem kommer til gode hjem, det får være en trøst. Og mange av dem i nærheten, så jeg kan holde kontakten med dem :)
Anaya får servert mat og drikke på senga, nybakte mammaer forlater ikke sin post ;) Hun er veldig flink å spise, spiste under hele oppblokking og under fødsel. Har spist 4 måltider idag, så det skal ikke stå på noe :)
Litt stolt og veldig kry over at den aller første valpen som er født på Kennel Carve Canem, Ad Astra Anaya, er nå blitt mamma til mitt D-kull!! Er spesielt å følge en hund helt i fra parring, fødsel, oppvekst og nå som mamma. Hun er kjempedyktig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar