torsdag 24. juni 2010

Oppblokking på gang..?

Anaya har vært urolig i natt, pesa å vandra litt frem og tilbake. Sov første delen av natta greit, men fra 4-5 og utover ble det en del styring.
Hun virker veldig rolig og grei ellers. Går rolig omkring, ser ikke "villhet" i blikket hennes.

Da hun var ute i dagmorges viste hun tendenser til å ville grave. Men ikke i verre transe enn at ordet "mat" fikk henne fort inn igjen. Lufting i bånd fra nå av! Hunder som skal føde har tendens til å blir "ulv" da kan dem stikke av for å føde sine små på en egnet plass. Vi har en meget egnet hekk her som både Celia og Aimee har prøvd seg inni når dem skulle føde, heldigvis var dem i bånd ;)

Maten spiste hun med iver, ingenting som stod på der. Ville til og med stjele Celia sin mat.

Tempen viste 37,1. Jeg håper den er på vei ned, at den ikke har vært nede i natt og er på vei opp. Men så rolig som hun ennå er så tror jeg den er på vei ned om det ikke er bare lureri og svinging denne gangen også.
Grunnen til jeg håper på det er at jeg har en konsultasjon nå kl 11 som jeg gjerne vil ta, blir borte en times tid bare, normalt sett kommer det ikke valper her før til natten tidligs. Slike ting tar tid.

1 kommentar: