tirsdag 28. september 2010

Altfor roleg kvalp!

Hei :)

Har hatt ei uroleg natt i natt. Vakna av at Miko gjekk og trakka og ikkje fann roa. Hadde han ut så han fekk tisse og gjekk og la oss i gjen. Då låg han berre å jamra seg under senga...gjekk tilslutt å la seg inne i kleskapet (mangler ei dør, så han kjem seg inn) I dag tidleg var han ikkje den kvalpen han bruker å vere. Skulle berre ligge og sove, og hylte når eg tok han på snuten. Hadde fri i dag da, men vi måtte innom jobb da, så dyrlegen fekk sjå kva som var gale med han. Kom fram til at han sansynlegvis har fått eit kvepsestikk i går kveld. Han er litt hoven på eine sida av snuten, så er nok ein sløv kveps som har vore der ja.

Så i dag har vore ein veldig roleg dag...ingen vanleg dag med kvalp i hus for å seie det sånn;) Tok oss ein tur på Hovdevatne i dag, og han kvikna til litt der da...men har sove stort sett i heile dag. Slenger med litt bilder av dagen:)

Elles så var vi ferdige på kvalpekurset i går og Miko har blitt veldig flink. Helder kontakta med meg mykje lenger no enn i begyndelsen. Og så har eg lært han "dekk" i løpet av kurset. "Sitt" kunne han fra før av, så no jobber vi med stå. Lineføring er han kjempeflink til, går automatisk ved siden av meg, men ikkje alltid på rett side da;) men det kjem etterkvart:) Og så er han nesten heilt husrein!!!! Hadde eit uhell i dag da, men det er det første på veldig, veldig lenge! :)

Vi har også trent ein del på å la kattane få vere i fred. Spisse kvalpetenner synst dei veldig lite om, så jobber med at han ikkje får lov til å bite dei, eller springe etter dei;p Dette har begynt å kome seg no siste dagane, og kattane har begynt å tilbringe meir tid sammen med oss. I natt sov 3 av dei inne på soverommet sammen med meg og Miko:)

5 kommentarer:

  1. Koselig å høre hvordan det går med Miko, ikke så stor aktivitet på siden lenger :-)
    FLotte bilder, spesielt det der han står ute på stenen.
    Har du forresten fått noe papirer, regning e.l. fra Agria?

    SvarSlett
  2. Nei, e veldig stille her...
    Takk, vart veldig fornøgd med det bilde sjølv:) Nei, har ikkje fått noke papirer enda...

    SvarSlett
  3. Rart dere ikke har hørt noe. Kanskje dere skulle tatt en telefon å hørt?
    Papirene ble sendt den dagen valpen blei henta, så det er jo noen uker siden.

    Stamtavlene er ennå ikke komt fra NKK. Men dem bruker være treige. Jeg vet ikke om dem kommer til meg, eller direkte til dere. Dette varierer litt.

    SvarSlett
  4. Agria brukte ca en mnd da eg forsikra Ailo. Stamtavlen kom ca en uke før forsikringspapirene.

    SvarSlett
  5. Då eg forsikra Kamots i Agria, så ringte dei eit par dager etter eg sendte inn papira, for å bekrefte at eg faktisk vile forsikre hunden...trur det var over nette eg gjorde det. Synst å huske dei var kjappe i allefall...
    Stamtavlene bruker å vere treige, men litt greit å få bekrefta at kvalpane faktisk er forsikra da, i tilfelle...

    SvarSlett