fredag 17. september 2010

Gratulerer! 12 veker i dag:)


Tenk, dei "små" pelsdottane våre he vorte 3 mnd. gamle! Tida går fort...og Miko har vorte stor! Han er 11 kg og hopper inn og ut av bilen uten problem. Han kjem seg enda ikkje opp i sofaen, da eg har ein veldig høg sofa;p Men han prøver! hehe...

Han er med på jobb kvar dag og det går kjempefint. Roer seg fortere for kvar dag. I dag hadde han forsynt seg sjølv med TO tyggebein, så Kamots fekk det eine når vi kom heim.

Kvalpekurset går også veldig bra, men vi må trene mykje på kontakt. Elles så har han lært seg å sitte før han får mat og før vi går ut døra. Dekk har eg ikkje klart å lære han enda, men har meg sjølv å takke;p

Når vi klipper klør, så bruker eg samme teknikk som da Kamots var kvalp. Venter til han har roa seg/er trøtt, setter meg på golvet sammen med han, gir han ei leike og kan klippe nesten i fred og ro. Har gitt opp å sette han på fanget når eg skal klippe klør...:S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar