torsdag 12. august 2010

Bare 1 uke igjen.. :(

Neste helg starter de små å flytte til sine nye hjem. Som jeg syns hver gang jeg har valper, desse 8 ukene går så alt for fort! Får en stor klump i magen når jeg tenker på at desse små skal forlate oss å dra ut i verden. Er dem virkerlig klar for det allerede?! Jeg håper dere er veldig flinke til å holde meg oppdatert fremover, da blir savnet litt mindre. Gode bamsene mine!

Valpene er nå fordelt, etter mye om og men. Et utrolig jevnt kull, både eksteriørt og mentalt. Hver gang jeg tror jeg ser en som utpeker seg, så utpeker en annen seg like etter.

Har tatt idividuelle bilder idag, litt på forskudd av 7ukes dagen, da jeg hadde hjelp til å fotografere. Valpene sov da jeg fann ut jeg ville ha fotosession, så noen er litt mer opplagt til å stå pent enn andre...

Her er en liten presentsjon av D-kullet :)
Jente 1 - Carve Canem Dulcedo Destinee "Emmie" som skal flytte til Anita og Jan Ivar i Tønsberg




Herr Blå - Carve Canem Dito Desiderius "Miko" skal flytte til Hege i Ørsta



Gutt 2 - Carve Canem Delectatio Dexter "Dexter el Pepper"  skal flytte til Ann-Bjørg, i Sande i Sogn og Fjordane






Frøken Lilla, Carve Canem Decoro Delia, "Delia", skal på fôr til et vennepar av meg Helene og Thomas, Ulsteinvik







Og til slutt
Herr Grønn - Carve Canem Dulcidine Donato flytter til Gunnbjørg med familien på Fitjar









1 kommentar:

  1. Vi gleder oss helt enormt til "lille" Emmie skal bli med oss hjem til Tønsberg neste helg. Skjønner at det er vanskelig for deg å skilles fra disse nydelige valpene.

    SvarSlett