mandag 23. august 2010

Første timane med Miko:)

Hei:)
Da er det min tur å prøve meg på bloggen for første gong. Miko har vore her i vel 4 timer no, og alt går veldig bra. Turen heim gjekk greit, litt syting første fem minutta, så slokna han til slutt:) Møtet med Kamots, min storpuddel, gjekk veldig bra...Kamots brydde seg lite om sin nye lisjebror. Går seg nok til når Miko blir litt eldre tenker eg:)
Miko låg og sov da første besøket kom inn døra her, så det vart litt kjedeligt for den som trudde dei skulle bli overfalt av ein liten pelsdott. Andre personen som kom var litt meir heldig, for da hadde Miko nettopp vakna, så da var det full fart ute i hagen! Og så gir han beskjed om at han må på do!!:) fantastisk:)
No er han i fantehumør, og Kamots har søkt tilflukt i sofaen:)
Tuuuusen takk Beathe for dinne hærlige krabaten:)

1 kommentar:

  1. Åååå så kjekt høre at Miko tar flyttingen så bra! Gode valpene mine, ute i den store verden, og takler det så bra!
    Gleder meg til se bilder av Miko og Kamots i tiden som kommer, tenker dem får masse glede i hverandre! =)

    Og rett som det er kommer jeg gjennom tunnelen og hilser på ;) Kan ta med meg Helene og Delia, så blir det et lite søskentreff i samme renna :D

    SvarSlett