mandag 9. august 2010

på hundeklubben

I ettermiddag tok jeg med gjengen på hudeklubben. Det var mest valper der idag, det passa egentlig utmerket. En Chihuahua valp på 6mnd, en JRT på 3mnd og en Shiba på 9 uker. Enya og en blandingshund, Babe, på 3 år var de eneste voksne. Valpene storkosa seg. Løp rundt på hele plassen. Jeg tenkte dem kanskje der ville være litt tilbakeholden å holde seg rundt meg, siden det er på en stor parkeringsplass, en motorvei like nedom og masse lukter av andre hunder. Men neida, nesten for freidige spør du meg. Hadde et svare strev med å holde øye med alle. Dem lekte utrolig godt med de andre hundene, både i flokk og hver for seg. JRT'en løp om kapp med dem, og det kom ikke som ei bombe at den lille terrieren var den kjappeste ;)
Babe på 3år syns det var greit med 1-2 valper i gangen, men når alle kom etter å beit henne i hasene kom hun seg fort i sikkerhet.
Onkel politi kom også en tur innom, jeg vet ikke om dem hadde sett oss fra veien eller hva. Jeg ble nå litt sjarmert jeg også da to staute politimenn mjuknet helt av desse små nøsta. Kanskje det blir Eurasisk politihund på stasjonen etterhvert? ;)
Denne lille jenta var i himmelen med valpekoseoverdose! ;) 

Valpene hilser på JRT'en Oskar



Herr Blå hadde veldig lyst på en smak av desse godbitene



Babe kommer seg i sikkerhet, valpetenner er VONDT!



Herr Grønn tenker på hvilke nye sprell han kan finne på



*smask*



Shibaen Tinka på 9 uker var for første gang på hundeklubben, og jeg tror hun trivdes med så mange små venner :D

4 kommentarer:

  1. oskar søøøøt:D

    SvarSlett
  2. jepp absolutt:) 4 mnd til så blir det en sånn til her i hus:)

    SvarSlett
  3. Ko kjekt de såg ut! Va bra liv der då igår skjønna ej ;)
    Håpa å kome oss på hundeklubben vi me snart, he vorte for lang (å ufrivilli) pause no...

    SvarSlett