lørdag 28. august 2010

Sosialisering på loppis!



Hadde egentlig tenkt å ta det litt roligt i helga, men så kom eg på at eg skulle jo på loppemarked og finne meg kjøkkenstoler! Putta Miko i bilen og kjørte til Volda. Det var som ei maurtue når me kom fram og fann heldigvis ein parkeringsplass. Møblane hadde dei plassert ute, så Miko fekk bli med. Var opptil fleire personer som lurte på kva pris eg skulle ha for den søte bamsen på arma mi! Den har du aldri råda til, var svaret dei fekk :) Men klapp og kos er gratis! Miko fekk gå sjølv så lenge vi ikkje var inne i dei tettaste folkemassene, og han fulgte stort sett villig etter meg. No er han heilt gåen stakkar, så satser på å ta det roligt resten av helga...neste veke skal vi begynne på kvalpekurs, så da blir det enda fleire nye inntrykk.

Var å såg litt på kvalpebilder av Anaya, og synst Miko ligner veldig på mammaen sin når dei var på samme alder. Fant eit morsomt bilde av Anaya på ei hylle under eit bord...eg har samme bilde av Miko! :D Ikkje lenge han får plass her da...:)




-Hege-

2 kommentarer:

  1. Han er lik Anaya :) Men han er hakket mørkere ennå.
    hehe.. var inne kikka på bildene du tenkte på, slekter på mor si ja! :p

    Lykke til på valpekurs :D

    SvarSlett
  2. Han er kjempeskjønn! Har nok kome til ein god heim med ser eg! Lykke til på valpekurset, vi skal til med det om litt over en uke, det blir spennende! :)

    SvarSlett