lørdag 28. august 2010

Dexter

Her kommer en liten hilsen fra Dexter;-)
Denne første uka har vært travel. Jeg holder på å flytte og plages med menisk i et kne, derfor har det blitt ekstra travelt, vanskelig å forflytte seg.
Første natta til Dexter var han i buret sitt.....ylte hele natta, stakkar. Fikk være løs på soverommet mitt i 2 netter og siden har han lagt fint i buret sitt hele natta. Han har ikke tissa i buret, men vi rekker ikkje komme ut om morgenen. Tisser ganske mykje på golvet om dagen og men håper det kommer seg når vi har flytta. Som dere ser går det fint med Dexter og Muskat(pus).
De leiker og "sloss", drikker vann av samme skala samtidig osv.
Vi var en tur og hilste på mange hunder, både store og små, på mandag. Hundeklubben her har samling da. Ganske tøff denne gutten, ikkje mykje redd nei. Ble mange inntrykk og var sliten når vi kom hjem.
I bur i bilen er han fantastisk flink. Piper av og til litt med det samme, men roer seg fort. Ligger fint å sover om jeg stikker inn å handler.
Ser det var en av hundene som var veid, så jeg tok Dexter med meg på badevekta. Blir nok ikkje helt rett, men kom til at han var 8,8kg. Vokser og trives. Ikke noe i veien med matlysta der nei.
Han er veldig glad i folk og kos. Unger er det jo tydelig at han er vokst opp med.Yngste barnebarnet mitt( 1 1/2 år) er veldig glad i dyr og de koser seg begge to.

Hilsen Ann-Bjørg og Dexter



1 kommentar:

  1. Herlig bilde av Dexter og Muskat! Blitt bestiser ser jeg :)
    Lykke til med flyttinga, og god bedring til kneet!

    SvarSlett