tirsdag 31. august 2010

Noken spørsmål...

Eit par ting eg lurer på, så poster det her i tilfelle fleire skulle lure på det samme eller det skulle dukke opp seinare :)

Miko jokker/rir ein del på Kamots når han får muligheit til det. Er det eit teikn på dominans? Bør eg gripe inn, eller skal Kamots ordne opp sjølv? (Han er av den tålmodige typen...:S)

Miko og Kamots har blitt svært gode venna og dei leiker og hærjer ein god del;) Men eg kunne godt tenke meg at all leik skal foregå ute...ikkje så kjekt når Miko blir voksen og ha to 20-25 kg. hunder springandes rundt her som tullinger;) korleis skal eg gå fram?
Ein annan ting er at Miko i det sista har blitt vel hyper og let ikkje Kamots få fred. Da har eg putta han i buret, men er redd for at det skal virke som ei straff på ein måte. Vil jo at buret skal vere noko posetivt:) Han får alltid tyggebein/godis i buret.

Jah, det var vel det eg lurte på i denne omgang;)

1 kommentar:

  1. Det er nok ikke tegn på dominans, Miko er alt for liten for å dominere. La dei ordne opp, uten å gripe inn. Blir det for ille får Kamots si ifra. Det beste er å la hundene ordne opp selv :)

    Hver gang dem viser tegn til å leke, så åpner du døra å slipper dem ut. Har samme "regel" her, ingen leking inne. Starter med en gang jeg får en valp i hus med å la all herjing foregå ute, inne blir ro belønnet.

    Buret er ikke straff om det er et positivt sted. Bruk buret til å gi mat, godibter og lek, slik det blir positivt.

    Buret kan også trenes inn positivt med klikker, shape Miko til å gå frivillig i buret. Klikk for interesse for buret, så gradvis for han går mot det/inni det. La han komme til deg få belønningen i starten, slik han må søke mot buret for å oppnå belønning. Når han er komfortabel nok, så kan du belønne i buret (med åpen dør) for å forholde seg rolig i form av stå, sitt, ligg.

    SvarSlett